loading...
math3+1
hamkelasi بازدید : 242 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (3)

دلم گرفته... حالم خوب نیست. هوای گریه دارم. هوای شستن. خرد شدن. بریدن... دارم می شکنم اینجا بی تو... نمی توانم معنا... نمی توانم دیگر... نمی توانم...مگر چقدر تحمل دارد آدمی؟... چقدر صبوری باید که نشکند؟... بار اولم نیست... آخرین هم نیست بی شک... بارها و بارها و بارها شکستن را تجربه کرده ام بی حضور نازنینت...چرا خدا بر نمی دارد این فاصله ها را؟... به کجای این کره ی خاکی بر می خورد اگر من و تو کنار هم بنشینیم؟... چه می شود اگر با هم حرف بزنیم؟... لبخند بزنیم به همدیگر... چه می شود؟...

خسته ام... دست به دست خدا سپرده ام که زمین نخورم... بس است دیگر انتظار... بیا... من خسته ام...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تـنـهــا تــریـــن تـنهــــــــــا در تاریخ 1391/07/09 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام...
آقا یاسر اگه خودتون نوشتین خیلی خوب نوشتین...
باید بگم دست به قلم خوبی دارینشکلکشکلک

این نظر توسط peyman در تاریخ 1391/07/05 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

یاسر جان این کیه بگو خودم میرم بهش میگم بیاد اینقد این داداش ما رو آزار ندهشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
تصویری از کلاس ریاضی
http://www.upcenter.ir/uploads/1413328517.jpg

درباره ما
خوب کنکور هم تموم شد بره بسلامت ولی اونای که میخوان بشینن واسه سال بعد حق ورود به وبلاگو ندارن برن درساشونو بخونن...لطفا فوش ندید راستش اینبار دیگه هیچگونه قصد اشنایی با هموطنان رو نداریم و وبلاگ فقط واسه بچه های کلاسه ورود افراد متفرقه اکیدا ممنوع با تشکر فراوان..................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    با راه اندازی انجمن با زبان کردی در سایت موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 13,196