loading...
math3+1
hamkelasi بازدید : 275 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

«حالت خوبه؟...» دستم را پایین می آورم. پرده می افتد. نگاهش می کنم. تنها چند ثانیه کوتاه، رویم را برمی گردانم. فاصله می گیرم از وجودش. هر طرف میروم اما نگاهش را روی شانه هایم حس می کنم. «کجا فرار کنم از دست نگاهت؟» کجا پنهان شوم که در نگاهش نباشم؟
نگاه پاکش که انگار عبور می کند از همه چیز... که هر کجا باشم روی شانه هایم است. که هیچ کجا نیست که پنهان باشد از چشم هایش. هر کجا که می روم نگاهش هست... «نگاهت هست...» لحظه ها راکدند. هوا سنگین است. نفسم دارد بند می آید. نمی گذرند دقیقه ها. و دارد نگاهم می کند. آرام. صبور. بی صدا.
برمی گردم نگاهش می کنم که بگویم «مگه کار و زندگی نداری تو همین جوری داری من رو نگاه می کنی؟» .. غرق می شوم توی چشم هایش که ته ندارند انگار. که آن سویشان انتهایی نیست. که بی نهایت اند. دریچه هایی به بی نهایت اند... زبانم بند می آید. غرق می شوم توی نگاهش. و هیچ تلاشی نمی کنم که پایین نروم. فرو می روم توی چشم هایش. آرام... آرام...
لبخند می زند. بغض می کنم. دست خودم نیست. همین حالاست که اشک هایم جاری شوند. و او دارد لبخند می زند. «چایی می خوری برات بیارم؟...» «حوصله ندارم معنا!... ولم کن»
دروغ می گویم! دروغ می گویم تو که می دانی!... تو که باید بدانی!... خودم را لوس می کنم برایت. می خواهم نازم را بکشی. مثل بچه ها که لج می کنند! بیایی در آغوشم بگیری. نوازشم کنی. من، توی آغوش مهربانت بزنم زیر گریه. و تو آرامم کنی... عطر نفس هایت را بپاشی روی موهایم و من قرار بگیرم از وجودت... از حضورت... از صدای بی وقفه ی نفس های خدایی ات... از بالا و پایین رفتن منظم سینه ات...
تو باید...
 
        نمی شود!... نمی شود!... باید که باشی!... تصویر نمی شوند این رویاها بی تو!...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تصویری از کلاس ریاضی
http://www.upcenter.ir/uploads/1413328517.jpg

درباره ما
خوب کنکور هم تموم شد بره بسلامت ولی اونای که میخوان بشینن واسه سال بعد حق ورود به وبلاگو ندارن برن درساشونو بخونن...لطفا فوش ندید راستش اینبار دیگه هیچگونه قصد اشنایی با هموطنان رو نداریم و وبلاگ فقط واسه بچه های کلاسه ورود افراد متفرقه اکیدا ممنوع با تشکر فراوان..................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    با راه اندازی انجمن با زبان کردی در سایت موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 13,193